روی روزنامه نگاری جسورانه و مترقی سرمایه گذاری کنید



مبارزه برای دموکراسی در نیمه دوم سال 2023 ادامه خواهد یافت. با گذشت سال، ما با دروغ، فساد و خشونت مواجه خواهیم شد. و بنابراین نبرد برای آمریکا ادامه خواهد یافت زیرا جمهوری خواهان سنا تلاش می کنند تا دموکرات ها را از تصویب حتی محبوب ترین سیاست ها در دوران ریاست جمهوری بایدن بازدارند.

همانطور که قیمت ها در سراسر کشور سر به فلک می کشد و حقوق ما در خطر است، آمریکایی هایی مانند شما به مبارزه برای نمایندگی و مقاومت در برابر ظهور فاشیسم ادامه می دهند. علیرغم چالش‌هایی که صنعت روزنامه‌نگاری امروز با آن روبروست، ما خوش شانس بوده‌ایم که خوانندگان وفاداری داشته باشیم و تا کنون توانسته‌ایم چشم‌انداز را طی کنیم. اگر شما یکی از بیش از 5000 مشترک ما هستید، نمی توانیم به اندازه کافی از شما تشکر کنیم.

ما نمی توانیم از شما – خوانندگان، اهداکنندگان و مشترکان ما – به اندازه کافی برای تعهد شما به داستان خام تشکر کنیم. اگر چیزی برای مشارکت ندارید، تعداد خوانندگان شما بیش از اندازه کافی است. با این حال، اگر می‌توانستید، برای ما یک دنیا معنا داشت. اشتراک ها و کمک های مالی برای پایداری صنعت خبر بسیار مهم هستند. ما می‌خواهیم که بتوانیم قداست اتاق خبر خود را در مواقعی که به ما بیشتر نیاز است حفظ کنیم و بدون شما نمی‌توانیم بجنگیم.

با کمک مالی از 10 دلار یا بیشتر ماهانه/95 دلار یا بیشتر یک بارهمچنین دسترسی گسترده‌ای بدون آگهی به گزارش‌های اصلی از Raw Story و AlterNet، محتوای تحقیقاتی انحصاری و موارد دیگر دریافت کنید.

اگر می خواهید در عوض یک بار کمک مالی کنید، اینجا را کلیک کنید.

برای کمک مالی از طریق پی پال، اینجا را کلیک کنید.

آیا روش قدیمی را ترجیح می دهید؟ می توانید کمک های خود را با چک به: Raw Story Media, Inc. PO Box 38771, Pittsburgh, PA 15238 ارسال کنید

پشتیبانی از Raw Story صرف گزارش‌های تحقیقی اصلی و برنامه عضویت RawStory می‌شود. کمک های داوطلبانه معاف از مالیات نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید