ناپدید شدن زن شیکاگو پس از یوگا در باهاما


شیکاگو (AP) – مادر یک زن شیکاگویی که هفته گذشته در خلال یوگا در باهاما ناپدید شد، می گوید که “عمیقا نگران” ناپدید شدن دخترش در این کشور کارائیب است.

طبق اخبار منتشر شده از خانواده تیلور کیسی، 41 ساله، آخرین بار در 19 ژوئن در استراحتگاه یوگا سیواناندا آشرام در جزیره پارادایس، باهاما دیده شد. نیروی پلیس سلطنتی باهاما در 21 ژوئن پوستری برای افراد گمشده منتشر کرد تا مردم را از ناپدید شدن کیسی آگاه کند.

مادرش، کولت سیمور، روز سه‌شنبه به همراه دیگران به جزیره پارادایس و ناسائو، پایتخت باهاما سفر کرد تا با مقامات محلی ملاقات کند.

او گفت: «ما عمیقاً نگران امنیت و رفاه تیلور هستیم.

من معتقدم که تیلور در خطر است، زیرا او مشتاق بود که پس از بازگشت، تجربه یوگا خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. تیلور هرگز چنین ناپدید نمی‌شود.» او در بیانیه مطبوعاتی اضافه کرد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که کیسی 15 سال است که یوگا تمرین می کند و از بازگشت به شیکاگو از محل اقامت خود هیجان زده بود تا بتواند “دانش و تجربه جدید خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.”

روز سه‌شنبه، آسوشیتدپرس به انجمن یوگای سیواناندا آشرام ایمیل زد و خواستار اظهارنظر درباره ناپدید شدن کیسی شد.

خانواده او از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای او دارد می‌خواهد که به او مراجعه کند و می‌گویند که “هر گونه راهنمایی در تلاش آنها برای یافتن او حیاتی است.”

کیسی یک زن سیاهپوست با پوست روشن است که تقریباً 5 فوت و 7 اینچ قد، 135 پوند وزن و موهای قهوه ای و چشمان قهوه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید