دو نوجوان فرانسوی متهم به تجاوز به دختر 12 ساله با انگیزه های یهودی ستیز شدند.


پاریس (AP) – مقامات فرانسوی روز چهارشنبه گفتند دو پسر نوجوان در حومه پاریس به طور آزمایشی به تجاوز به یک دختر 12 ساله و ارتکاب خشونت فرقه ای متهم شدند. رسانه های فرانسوی گزارش دادند که این دختر یهودی بوده است.

این حمله باعث شوک و نگرانی گسترده شد، به ویژه پس از افزایش اقدامات ضد یهود در فرانسه از زمان آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس.

دفتر دادستانی منطقه گفت که این دختر روز شنبه از تجاوز جنسی در شهر کوربووا خبر داد و سه پسر 12 و 13 ساله دستگیر شدند.

چندین اتهام مقدماتی از جمله تجاوز گروهی به یک نوجوان زیر 15 سال، خشونت با انگیزه مذهبی و توهین عمومی، تهدید به مرگ، تلاش برای باج‌گیری و ضبط یا پخش غیرمجاز تصاویر جنسی علیه دو نفر از این پسران در روز سه‌شنبه تشکیل شد.

دفتر دادستانی هیچ اطلاعاتی در مورد وابستگی مذهبی دختر یا افشای هویت او، همانطور که در جرایم ناشی از نفرت در فرانسه رایج است، مطابق با دستورالعمل های حمایت از قربانیان ارائه نکرد. گزارش رسانه های فرانسوی و شهردار شهر از یک حمله یهودی ستیز صحبت کرد و این دختر را یهودی معرفی کرد.

به گفته دادستانی عمومی، این دو پسر تا تکمیل تحقیقات در بازداشت به سر می برند. پسر سوم به عنوان شاهد تجاوز به عنف نامگذاری شد و در یک برنامه آموزشی ویژه ثبت نام کرد.

رهبران سیاسی از همه اردوگاه ها این حمله را محکوم کردند. فرانسه در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در 30 ژوئن و 7 ژوئیه قرار دارد و حزب راست افراطی پیشرو Rassemblement National تلاش کرده است امنیت و مهاجرت را از موضوعات کلیدی مبارزات انتخاباتی خود قرار دهد.

جرالد دارونین، وزیر کشور، این حمله را «وحشتناک» خواند و گفت که پلیس توانایی محدودی برای جلوگیری از چنین خشونت‌هایی دارد. «این مشکل والدین است… قدرت. این یک مشکل برای کل جامعه است.» او در تلویزیون BFM گفت.

دیدگاهتان را بنویسید