ده ها قایق در تمرینات مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن حرکت می کنند


پاریس (AP) – تماشاگران کنجکاو روز دوشنبه در حالی که ده ها قایق در امتداد رودخانه سن در حال تمرین برای مراسم افتتاحیه منحصر به فرد بازی های المپیک پاریس در ماه آینده بودند، روی پل ها جمع شدند.

در مجموع 55 قایق از Pont d'Austerlitz، که پس از پیروزی نظامی فرانسه در سال 1805 نامگذاری شده است، به Pont d'Iéna، در فاصله چند قدمی برج ایفل، چشمگیرترین و شناخته شده ترین مکان دیدنی کشور، راه افتادند.

مسئولین اطمینان دارند که مراسم تقریباً چهار ساعته در 26 ژوئیه مانند ساعت برگزار می شود.

تیری ربول، مدیر اجرایی تشریفات گفت: “شش ماه پیش ما حدود 10 دقیقه در زمان بندی تاخیر داشتیم و امروز تقریباً به هدف دوم نزدیک شده ایم.” “پس این خیلی راضی کننده است. ما زمان بندی بسیار دقیقی را حفظ کردیم.»

اطلاعات بیشتر در مورد بازی های المپیک در پاریس

در روز رویداد مورد انتظار، حدود 200 هیئت المپیک با بیش از 80 قایق به رژه خواهند پیوست. آنها سفر از شرق به غرب را در مسیری شش کیلومتری انجام خواهند داد که سر و صدای زیادی به پا کرده است – به دلیل جسارت آن به عنوان یک رویداد منحصر به فرد در فضای باز و خطرات احتمالی درگیر.

به دلایل امنیتی، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در اواسط آوریل گفت که اگر سطح تهدید بیش از حد بالا باشد، مراسم می تواند به ورزشگاه دو فرانس منتقل شود. با این حال، Reboul روز دوشنبه گفت که مقامات همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود برای روز بزرگ آماده می شوند و در حال حاضر هیچ جایگزینی وجود ندارد.

قبل از مراسم افتتاحیه یک تمرین نهایی با کل ناوگان قایق ها انجام خواهد شد. قرار است 100 رئیس دولت و دولت در بانک های شهر گرد هم آیند و بیش از 300 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

آملی اودئا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه روز دوشنبه گفت: ما تمام قلب و روح خود را برای موفقیت بزرگ فرانسوی ها به کار خواهیم بست. “آنها لیاقتش را داشتند.”

در حین تمرین، کاروان زیر سایه ده قایق تندرو پلیس و قایق های تندرو مجهز به دوربین تلویزیونی قرار گرفت. نیروهای پلیس مسلح در نقاط مختلف مسیر مستقر بودند. این قایق ها از 16 پل عبور کردند و از مکان های دیدنی معروفی مانند کاخ سبز درخشان گرند کاخ که مسابقات شمشیربازی و تکواندو در آن برگزار می شود، گذشتند.

چند ده نفر روی هر پل به دقت تماشا می کردند.

“پنجاه و پنج؟ رزا گابریل 49 ساله گفت: این تعداد قایق زیاد است. او بین موزه لوور و کلیسای نوتردام استراحت کرد و از Pont des Arts – که با محبت به پل Love Lock معروف است، با هزاران قفل شخصی روی نرده‌ها، تماشا کرد.

حتی یک گردشگر صحنه را با چیز دیگری اشتباه گرفت.

دریس ال کوتاری، 42 ساله اهل مراکش که با دخترش در پاریس تعطیلات می گذراند، گفت: «شاید آنها فیلم بسازند.

چیزی که مردم در واقع دیدند کشتی های خالی بود که به آرامی در حال انفجار بودند. اما ماه آینده آنها پر از زندگی، رنگ، صدا و حرکت خواهند بود.

ربول گفت: «اعضای هیئت زیادی با لباس و پرچم روی قایق ها خواهند بود. همانطور که می توانید تصور کنید، چیزهای زیادی در اطراف آنها وجود خواهد داشت.

آب در آستانه بازی های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست به موضوعی حساس و حساس برای برگزارکنندگان و سیاستمداران تبدیل شده است. تاکنون 1.5 میلیارد دلار برای بهبود کیفیت آب رودخانه سن سرمایه گذاری شده است. مکرون و آن هیدالگو، شهردار پاریس، قول داده اند حمام کنند.

این بار نوبت Oudéa-Castéra بود که در مورد رودخانه ای که شناگران ماراتن و ورزشکاران سه گانه در طول بازی های المپیک در آن مسابقه خواهند داد، اطمینان خاطر بدهد.

وقتی جواب داد کمی تقلا کرد.

ما در مورد کیفیت آب در رود سن مطمئن هستیم. نباید از ما انتظار داشت که از قبل آماده باشیم.

___

بازی های المپیک تابستانی AP: https://apnews.com/hub/summer-olympics

دیدگاهتان را بنویسید