بیانیه کیت، شاهزاده خانم ولز، در مورد درمان سرطانش


لندن (AP) – کیت، شاهزاده ولز، به روز رسانی در مورد درمان سرطان خود ارائه کرده است و می گوید پیشرفت خوبی دارد و امیدوار است به برخی از وظایف عمومی بازگردد.

در اینجا بیانیه کامل آنها آمده است:

“در چند ماه گذشته تحت تأثیر همه پیام های مهربانانه حمایت و تشویق قرار گرفته ام. این واقعاً تفاوت بزرگی برای من و ویلیام ایجاد کرد و به هر دوی ما در گذر از برخی از زمان‌های سخت‌تر کمک کرد.

من پیشرفت خوبی دارم، اما همانطور که هر کسی که شیمی درمانی می کند می داند، روزهای خوب و روزهای بد وجود دارد. در روزهای بد احساس ضعف، خستگی می کنید و باید به بدن خود استراحت دهید. اما در روزهای خوب، وقتی احساس قوی‌تری می‌کنید، می‌خواهید از رفاه خود نهایت استفاده را ببرید.

درمان من همچنان ادامه دارد و تا چند ماه دیگر ادامه خواهد داشت. در روزهایی که حالم به اندازه کافی خوب است، شرکت در زندگی مدرسه، گذراندن اوقات فراغت به کارهایی که به من انرژی و انرژی مثبت می دهد و همچنین کمی از خانه کار کردن، لذت بخش است.

من مشتاقانه منتظر حضور در رژه تولد پادشاه با خانواده ام این آخر هفته هستم و امیدوارم در برخی رویدادهای عمومی در تابستان شرکت کنم، اما همچنین می دانم که هنوز از جنگل بیرون نیامده ام.

دارم یاد می‌گیرم که صبور باشم، مخصوصاً در مواقع عدم اطمینان. من هر روز را همانطور که می آید می گذرانم، به بدنم گوش می دهم و به خودم زمان لازم را برای بهبودی می دهم.

از شما برای درک مداوم شما و از همه کسانی که اینقدر شجاعانه داستان های خود را با من به اشتراک گذاشته اند، سپاسگزارم.»

دیدگاهتان را بنویسید