گزارش جدید سلطنتی حقوق سالانه هنگفت شاهزاده ویلیام را نشان می دهد


حقوق سالانه هنگفت شاهزاده ویلیام روز چهارشنبه به عنوان بخشی از گزارش جدید سلطنتی فاش شد.

وارث 42 ساله تاج و تخت بریتانیا پس از به قدرت رسیدن ملکه الیزابت دوم در سال 2022، دوک نشین کورنوال و عنوان دوک کورنوال را به ارث برد.

طبق گزارش سالانه یکپارچه املاک، شاهزاده ولز از طریق این املاک، در سال مالی 2023-2024، 23.6 میلیون پوند (30.4 میلیون دلار) درآمد کسب کرد که اولین سال کامل او با عنوان جدید بود.

وب سایت املاک می گوید، مازاد قابل توزیع برای تأمین مالی فعالیت های عمومی، خیریه و خصوصی ویلیام، همسرش کیت میدلتون و خانواده جوانشان استفاده خواهد شد.

با وجود این، وب سایت املاک اشاره می کند که ویلیام به ارزش سرمایه دسترسی نخواهد داشت و بر درآمد سالانه مالیات بر درآمد پرداخت خواهد کرد.

در این گزارش آمده است که این املاک خصوصی برای دوک کورنوال درآمد ایجاد می کند و “در راستای اهداف شاهزاده ولز مدیریت می شود تا بتوان با افتخار به نسل های آینده منتقل شود.”

اطلاعات بیشتر در مورد خانواده سلطنتی بریتانیا

این گزارش کمتر از دو هفته پس از آن منتشر شد که کیت، همچنین 42 ساله، در فینال مردان در ویمبلدون در جریان درمان سرطان خود شرکت کرد.

شاهزاده خانم ولز از زمان کریسمس تا حد زیادی خود را پایین نگه داشته است. آخرین حضور عمومی او قبل از انجام عمل جراحی شکم “موفق” در اواسط ژانویه و اعلام تشخیص سرطان خود در اواخر ماه مارس بود.

بستری شدن کیت در بیمارستان در ژانویه مصادف با پدرشوهر 75 ساله اش به دلیل بزرگی پروستات بود. چارلز تشخیص سرطان خود را در ماه فوریه اعلام کرد.

در پایان ماه آوریل، چارلز وظایف عمومی خود را از سر گرفت و از یک موسسه خیریه درمان سرطان بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید