شارلوت دوژاردین قهرمان المپیک سوارکاری در ویدیو به طور مکرر با استفاده از شلاق بر روی اسب خود نشان داده می شود


پاریس (AP) – شارلوت دوژاردین قهرمان سه دوره المپیک از بریتانیا در ویدئویی که روز چهارشنبه توسط چندین رسانه منتشر شد، مکرراً هنگام تمرین یک سوارکار دیگر به یک اسب مشت زد.

این ویدئو بخشی از شکایت رسمی است که علیه دوژاردین در فدراسیون بین المللی سوارکاری FEI ثبت شده است. این نشان می دهد که دوژاردین بارها و بارها به اسب ضربه می زند، نزدیک تر می شود و پس از دور شدن، تازیانه را دوباره تاب می دهد.

دوژاردن قرار بود در بازی‌های پاریس شرکت کند اما پس از انتشار این ویدئو کنار کشید. در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، او گفت که این ویدئو مربوط به چهار سال پیش است و “به من نشان می‌دهد که در یک جلسه تمرین اشتباه می‌کنم.” او گفت که این برای من “کاملاً غیر شخصیتی” است و “عمیقا شرمنده است.”

استفان ونسینگ، وکیل اسب هلندی که نماینده شاکی در FEI است، به اسکای نیوز گفت که این ویدئو 2 سال و نیم پیش در یک اصطبل خصوصی در بریتانیا گرفته شده است. ونسینگ گفت مشتری او این درس را دیده و فیلم را ضبط کرده است.

دوژاردین به طور موقت از تمام رویدادهای تحت صلاحیت FEI معلق شده است تا نتایج تحقیقات به دست آید. FEI گفت دوژاردین تایید کرد که او فردی است که در این ویدئو دیده می شود و خودش درخواست تعلیق موقت او را کرده است.

دوژاردین 39 ساله در المپیک 2012 لندن در رشته درساژ تیمی و انفرادی طلا گرفت و یک مدال طلای انفرادی دیگر را در بازی های 2016 ریودوژانیرو به دست آورد. در بازی‌های توکیو ۲۰۲۱ در مسابقات تیمی و انفرادی برنز و در مسابقات تیمی ریو نقره گرفت. شش مدال او را به دومین قهرمان المپیک بریتانیا تبدیل کرده است.

___

المپیک AP: https://apnews.com/hub/2024-paris-olympic-games

دیدگاهتان را بنویسید