جایی که در ازای پول خود بیشترین سود را کسب می کنید


این فراخوان کوله‌پشتی‌ها به هند، جذابیت مکزیک برای آفتاب‌گیران، و اصرار عشایر دیجیتال به تایلند است: به جایی بروید که دلار می‌تواند بیشتر بخرد.

با افزایش شدید دلار در برابر تعدادی از ارزهای خارجی، از جمله ین ژاپن، استراتژی سفر ارزان چند ساله در تابستان امسال تقویت می شود. دلیل این امر نرخ بهره بالای فدرال رزرو آمریکا است که باعث جذب سرمایه گذاری خارجی و تقویت دلار می شود.

ارینا پیندار، مدیر عامل و شریک مدیریت SmartFlyer، یک آژانس مسافرتی جهانی مستقر در شهر نیویورک، گفت: «ارز مقصد ضعیف‌تر به معنای ارزش بالاتر برای گردشگران آمریکایی است.

او افزود: «این مزیت اقتصادی می‌تواند مقاصد رویایی دوردست در آسیا مانند اندونزی، ویتنام و ژاپن، یا آمریکای جنوبی مانند پرو، آرژانتین و شیلی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار دهد.»

پروازها به مقاصد دورتر معمولاً گران‌تر هستند، که – علاوه بر عواقب فیزیکی جت لگ – برای همسایگان آمریکای شمالی، کانادا و مکزیک صحبت می‌کند، که نرخ ارز آنها مدت‌هاست که به نفع قدرت خرید دلار بوده است.

اما امسال چند نامزد جدید با نرخ ارز جذاب وجود دارد که از جمله آنها می توان به مقاصد زیر اشاره کرد.

استرالیا

در حال حاضر دلار آمریکا حدود 1.50 دلار استرالیا ارزش دارد که در سه سال گذشته حدود 16 درصد افزایش یافته است.

البته مانع، پرواز طولانی است که می تواند به راحتی بیش از 1000 دلار هزینه رفت و برگشت داشته باشد. اما موتور جستجوی مسافرتی کایاک، کرایه‌های جذاب تابستانی رفت و برگشت بین ساحل غربی و سیدنی را از 770 دلار ارائه می‌کند که بهترین در دسترس بودن در ماه آگوست است.

پرواز در داخل استرالیا نیز ارزان نیست، به خصوص پس از ورشکستگی شرکت هواپیمایی ارزان قیمت Bonza. Jetstar کرایه‌های ارزان‌تری ارائه می‌دهد، از جمله اخیراً بلیط‌های تکی را با قیمت 50 دلار بین ملبورن و آدلاید ارائه می‌کند.

موتورخانه ها می توانند راهی مقرون به صرفه برای سفر جاده ای در سراسر استرالیا باشند. شرکت هایی مانند جوسی، بریتز و آپولو وسایل نقلیه با تخت و امکانات پخت و پز ارائه می دهند. جوسی اخیراً در ماه جولای یک ون دو نفره را به قیمت شبی 53 دلار به مدت یک هفته پیشنهاد داد.

تابستان نیمکره شمالی زمستان استرالیا است. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات اسکی در رشته کوه های آلپ استرالیا هستید، توریسم استرالیا توصیه می کند که از اواسط جولای خودداری کنید، زیرا این زمانی است که مدارس در تعطیلات هستند و بسیاری از خانواده ها به سراشیبی می روند.

کریگ بردبری، مدیر ارشد اجرایی Baillie Lodges، که شامل لژ اقیانوس جنوبی تازه بازسازی شده، یک ملک لوکس در جزیره کانگورو است، می‌گوید انعام دادن در استرالیا معمول نیست، که به طور بالقوه می‌تواند مسافران را 20 درصد در بازدید از رستوران صرفه‌جویی کند.

بالی، اندونزی

بسیاری از مقاصد در آسیای جنوب شرقی، از جمله تایلند، ویتنام و کامبوج، نرخ ارز جذابی را ارائه می دهند. در اندونزی، روپیه در برابر دلار به پایین ترین حد در چهار سال اخیر رسیده است.

راب هوی، مالک خدمات مسافرتی لوکس توسط راب مستقر در میلزبورو، دلاور، گفت: “من مشتریانم را به بالی، اندونزی می فرستم.”، با اشاره به اینکه هزینه زندگی در این جزیره کم است. نکته منفی هزینه اولیه بالاتر پرواز در آنجا است، اما وقتی به آنجا رسیدید می‌توانید در هتل‌های سه و چهار ستاره با قیمت‌های بسیار مناسب اقامت کنید، وعده‌های غذایی با 10 تا 25 دلار در روز و ماساژ با 10 دلار تا 30 دلار دریافت کنید.

مسافرانی که امتیاز وفاداری ماریوت دارند، می‌توانند آن‌ها را در Four Points by Sheraton Bali، Kuta (اتاق‌ها از 57 دلار در هر شب) بازخرید کنند. اعضای IGH Reward می‌توانند در هتل Indigo Bali Seminyak Beach خرج کنند یا امتیاز کسب کنند (از 138 دلار).

فهرست تریپ ادوایزر از بهترین هتل های مقرون به صرفه در ارتفاعات مرکزی اطراف اوبود شامل گزینه های زیر 100 دلار است.

با توجه به پلت فرم اجاره آپارتمان HomeToGo، بالی مکان خوبی برای جستجوی یک خانه اجاره ای برای تعطیلات است. داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد که میانگین قیمت هر شب برای یک ملک اجاره‌ای در بالی در تابستان امسال 86 دلار است، در حالی که قیمت متوسط ​​یک ملک اجاره‌ای در ایالات متحده 388 دلار است.

النور مودی، کارشناس سفر در HomeToGo می‌گوید: «علی‌رغم قدرت جهانی دلار آمریکا، قیمت‌ها همچنان در ایالات متحده افزایش می‌یابد، و مسافران را بر آن می‌دارد تا به دنبال مقاصد بین‌المللی بگردند تا بتوانند برای دلار خود بیشتر به دست آورند.» او می افزاید که جستجو برای املاک اجاره ای در اندونزی در سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

کلمبیا

فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذابی را می‌توان در آمریکای جنوبی یافت – از جمله آرژانتین، با تورم در حال انفجار، و پرو، جایی که ارزش نفت در برابر دلار ضعیف شده است.

سیسیل بلات، صاحب آژانس مسافرتی Boundless Travels در واشنگتن دی سی، با ستایش از «جعل هویت مقصد» در آمریکای جنوبی گفت: «به اروپا نروید. “بسیاری از کشورهای قاره جنوبی کل بسته را ارائه می دهند – تاریخ، فرهنگ، طبیعت، لذت های آشپزی، اقامتگاه درجه یک – با کسری از قیمت.”

یکی از این کشورها کلمبیا است که ارزش دلار اخیراً در حدود 3935 پزو بوده است که نسبت به پنج سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته است.

Stefanie Pichonnat، مالک AAV Travel مستقر در Terre Haute، ایندیانا، می‌گوید: «کلمبیا برای همه چیزهایی برای ارائه دارد. او از کارتاخنا در دریای کارائیب به عنوان جایگزین ارزان‌تر برای پایتخت اروپایی و پارک ملی ساحلی تایرونا به عنوان جایگزین ارزان‌تر برای کاستاریکا نام می‌برد.

او افزود: «عاشقان قهوه می‌توانند روزها را به گشت و گذار در فینکاهای قهوه بگذرانند، کوهنوردان پرشور می‌توانند چالشی را انجام دهند و در صحرای پارامو پیاده‌گردی کنند، و تماشاگران پرنده فرصت‌های زیادی برای کاوش پیدا خواهند کرد.

اتصالات پروازی مکرر و ارزان هستند. در جستجوی اخیر بلیط های هواپیمای رفت و برگشت از منطقه نیویورک، پروازهای تابستانی به پایتخت بوگوتا از حدود 290 دلار و به منطقه ساحلی کارتاخنا با شروع قیمت 320 دلار مشاهده شد.

از بوگوتا، بازدیدکنندگان می توانند به پارک ملی چینگازا در شرق آند برسند یا چند روز را در شهر آرام و مستعمره ویلا د لیوا سپری کنند. با این حال، زمین‌های کوهستانی و جاده‌های خطرناک کلمبیا اغلب مسافران را مجبور می‌کند تا برای دیدن مناطق دیگر از یک پرواز داخلی استفاده کنند.

یکی از مجریان تور که برنامه ریزی را برای شما انجام می دهد، Responsible Travel است که در انگلستان واقع شده است. او یک سفر 12 روزه قابل تنظیم به کلمبیا ارائه می دهد که از بوگوتا، مدلین و منطقه مرکزی کشت قهوه و همچنین دره سرسبز کوکورا با نخل های مومی نزدیک به 200 فوت (از 2990 دلار برای هر نفر) بازدید می کند.

ژاپن

ارزش دلار آمریکا در حال حاضر حدود 156 ین ژاپن است که بیش از 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

با بهبود وضعیت اقتصادی، تقاضا برای ژاپن در حال افزایش بود. هتل‌های BWH که شامل هتل‌های بست وسترن می‌شود، گفت که اشغال و قیمت‌ها در دو سال گذشته به دلیل تقاضا و کمبود کارکنان، به‌ویژه در مقاصد محبوبی مانند توکیو، اوزاکا، کیوتو و هوکایدو به‌طور پیوسته افزایش یافته است.

اما با برنامه ریزی دقیق، آمریکایی ها همچنان می توانند از نرخ ارز استفاده کنند. IHG Hotels & Resorts که هتل های زنجیره ای را در این کشور از Voco متمرکز بر طراحی گرفته تا InterContinental لوکس اداره می کند، توصیه می کند در اوایل جولای سفر کنید تا بهترین نرخ ها را دریافت کنید (یک شب در Voco Osaka Central از 135 دلار شروع می شود).

استراحتگاه‌های هوشینو ژاپن مجلل‌تر هستند، اما خط OMO آن‌ها اقامتگاه‌های پایین‌تری، از هتل‌های کپسولی تا هتل‌های با خدمات کامل را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال OMO5 Kyoto Gion اتاق هایی برای حداکثر شش نفر ارائه می دهد و شامل یک آشپزخانه است که از 24000 ین (حدود 153 دلار) شروع می شود. کارکنان تورهای رایگان در معابد منطقه ارائه می دهند.

در حالی که ورود به بسیاری از معابد، پارک ها و زیارتگاه ها رایگان است، مسافران پایتخت می توانند گذرگاه گروتو موزه توکیو را که شامل ورود به بیش از 100 موزه و جاذبه در شهر است، با قیمت 2500 ین (حدود 16 دلار) خریداری کنند.

یکی از توصیه هایی که اداره گردشگری ژاپن به مسافرانی که بودجه کمی دارند توصیه می کند این است که ناهار را به وعده اصلی غذا تبدیل کنند، زیرا بسیاری از رستوران ها غذاهای ویژه ناهار را ارائه می دهند.

راه های ارزان زیادی برای رفت و آمد در ژاپن وجود دارد، از جمله قطار (گذرنامه هفت روزه ریلی ژاپن از 50000 ین شروع می شود)، خطوط هوایی مقرون به صرفه مانند هلو و زیپایر، و اتوبوس های شبانه.

یا پیاده‌روی در مسیر زیارتی Kumano Kodo را در نظر بگیرید، که زیارتگاه‌های مقدس را در کوه‌های Kii به هم متصل می‌کند. Walk Japan یک سفر هفت روزه با خود راهنما ارائه می دهد که شامل اقامت و اکثر وعده های غذایی از 224000 ین است.

دیدگاهتان را بنویسید