گزارش: اجرای کیت میدلتون در Trooping the Color تاثیر خود را گذاشت


شرکت کیت میدلتون در رژه هفته گذشته Trooping the Color احتمالاً به خانواده سلطنتی لطمه زده است زیرا او در حال حاضر تحت درمان سرطان است و از اواخر سال گذشته در انظار عمومی ظاهر نشده است.

کتی نیکول، کارشناس سلطنتی، به Entertainment Tonight گفت، شاهزاده خانم 42 ساله ولز که در کنار شاهزاده ویلیام و خانواده جوانشان در مراسم سالانه شرکت کرد، بعید است که برای مدت کوتاهی در معرض دید عموم قرار گیرد.

نیکول می‌گوید: «پرنسس ویژگی قو مانندی دارد – او به نوعی روی سطح می‌لغزد – اما فکر می‌کنم در زیر آب اغلب به‌طور وحشیانه پارو می‌زند.

اگرچه کسی “هرگز حدس نمی زد” که کیت تنها بر اساس ظاهر “بی آلایش” خود تحت شیمی درمانی است، نیکل مشکوک بود که ظاهر شدن در روز شنبه، که جشن تولد رسمی پادشاه چارلز بود و نه تولد عادی او، “انبوهی از آماده سازی بود. ، زمان، تلاش و انرژی».

او ادامه داد: «لحظه‌ای بود که او در حال تماشای رژه بود… و به او پیشنهاد شد که یک صندلی بنشیند که او با کمال تشکر پذیرفت. “این فقط کمی اذعان به این است که او دیگر به اندازه قبل از این درمان قوی و مناسب نیست.”

اطلاعات بیشتر در مورد خانواده سلطنتی بریتانیا

نیکول افزود: «در روزی مانند شنبه، زمانی که می‌داند چشم‌های دنیا به او دوخته شده است، بررسی‌های انتقادی عظیمی آثار خود را خواهد گرفت، که احتمالاً «یک استراحت طولانی و شایسته» به دنبال خواهد داشت. تبدیل شود.

نیکول گفت: «فکر نمی‌کنم به این زودی او را در انظار عمومی ببینیم.

نیکول گفت که ظاهر شدن شاهزاده خانم در روز شنبه “تنها تصمیم” او پس از اینکه “او به نقطه عطفی در درمان خود رسید” بود، اما احتمالاً به مدتی بهبودی نیاز دارد.

نیکول گفت: «هیچ کس هیچ فشاری بر او وارد نکرد.» وی افزود که کیت «از تیم پزشکی خود مجوز دریافت کرده است. … من فکر می کنم مهم بود که شاهزاده خانم ولز برای حمایت از پدرشوهرش، در کنار خانواده اش و حضور ملت در آنجا بود تا پیام واقعاً مهمی را ارسال کند که او خوب است.”

پادشاه 75 ساله نیز در حال حاضر تحت درمان سرطان است. او این اعلامیه را در ماه فوریه، تنها چند هفته پس از عمل جراحی “موفقیت‌آمیز” شکم کیت و تصمیم او برای به اشتراک گذاشتن اخبار در مورد مبارزه خود با سرطان، اعلام کرد و فاش کرد که او در میانه “شیمی‌درمانی پیشگیرانه” است.

کیت که از کریسمس در یک مراسم سلطنتی شرکت نکرده است، در بیانیه‌ای در روز جمعه اعلام کرد که چند روز پس از غیبت در تمرین، در رژه سربازان رنگ شرکت خواهد کرد.

کیت خاطرنشان کرد که “پیشرفت خوبی” دارد اما گفت که هنوز “روزهای خوب و روزهای بد” را تحمل می کند.

او گفت: «اما در روزهای خوب، زمانی که احساس قوی‌تری می‌کنید، می‌خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید. او.”

دیدگاهتان را بنویسید