آمازون باید 5.9 میلیون دلار جریمه به دلیل عدم تعیین سهمیه بهره وری بپردازد


آمازون به دلیل عدم ارائه سهمیه کتبی کار به کارمندان خود در دو انبار کالیفرنیای جنوبی 5.9 میلیون دلار جریمه شد. این نشان دهنده افزایش مجازات های نظارتی است که بر اساس قانون جدیدی که در سال 2022 اجرایی می شود، بر خرده فروشان آنلاین اعمال می شود.

وزارت روابط کار کالیفرنیا در ماه مه دو اخطار صادر کرد و آمازون را به نقض قانون سهمیه موجودی کالا در ایالت متهم کرد. این امر مستلزم آن است که شرکت ها به کارمندان خود سهمیه های بهره وری کتبی ارائه دهند – تعداد وظایفی که در هر ساعت باید انجام دهند تا از اقدامات انضباطی جلوگیری کنند. به گفته آژانس دولتی آمازون این کار را برای کارمندان کارخانه‌های مورنو ولی و ردلندز بین اکتبر تا مارس انجام نداد.

این شرکت مستقر در سیاتل در حال مقابله با تنظیم کننده های فدرال و ایالتی است که یک سری اتهامات را در مورد شرایط کار در انبارهای آن مطرح کرده اند. دولت ایالات متحده سهمیه های محل کار را که برای تشویق کارمندان به حرکت سریع تر طراحی شده است، تنظیم نمی کند، بنابراین برخی از ایالت ها قوانین خود را در مورد این موضوع وضع کرده اند که به طور خاص اردوگاه ها را هدف قرار می دهد.

سخنگوی آمازون گفت که این شرکت نسبت به جریمه ها اعتراض کرده است.

قانونگذاران در ایالت واشنگتن مقرراتی مشابه قوانین کالیفرنیا در سال گذشته تصویب کردند که قرار است در ماه جولای اجرایی شود. قانون واشنگتن برای شرکت هایی اعمال می شود که 100 کارمند یا بیشتر را در یک انبار واحد یا 1000 کارمند یا بیشتر را در چندین انبار در ایالت استخدام می کنند.

در واشنگتن، مقامات امنیتی دریافتند که سرعت بالای کار آمازون در واقع کارگران را در معرض خطر قرار می دهد. در طی بازرسی از تأسیسات DuPont آمازون، مقامات یک “رابطه مستقیم” بین تعداد جراحات در انبار و انتظار آمازون برای کارمندان “حفظ سرعت کاری بسیار بالا” پیدا کردند.

از آن زمان، وزارت کار و صنعت ایالت واشنگتن احضاریه های متعددی را علیه فعالیت های آمازون در این ایالت صادر کرده است. آمازون به این احضاریه ها اعتراض کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید