کیت، پرنسس ولز، می‌گوید که در درمان سرطان “پیشرفت خوبی” داشته است


لندن (AP) – شاهزاده خانم ولز روز جمعه گفت که در درمان سرطان خود “پیشرفت خوبی” دارد و در مراسم سلطنتی Trooping the Color در روز شنبه شرکت خواهد کرد، اولین حضور عمومی کیت از زمان تشخیص او.

همسر 42 ساله شاهزاده ویلیام امسال هیچ حضور عمومی نداشته است. در ماه مارس، او اعلام کرد که تحت شیمی درمانی برای نوع نامشخصی از سرطان است.

کیت در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد، گفت: “من پیشرفت خوبی دارم، اما همانطور که هر کسی که شیمی درمانی می کند می داند، روزهای خوب و روزهای بد وجود دارد.”

من مشتاقانه منتظر شرکت در رژه تولد پادشاه با خانواده ام این آخر هفته هستم و امیدوارم در تابستان در برخی از حضورهای عمومی شرکت کنم. اما من همچنین می دانم که هنوز از جنگل بیرون نیامده ام،” کیت گفت.

اطلاعات بیشتر در مورد خانواده سلطنتی بریتانیا

این اعلامیه نقطه عطف مهمی است، اما بازگشت کیت به وظایف عمومی تمام وقت خود را نشان نمی دهد.

Trooping the Color، همچنین به عنوان رژه تولد پادشاه شناخته می شود، یک رژه نظامی سالانه است که در ماه ژوئن تولد رسمی پادشاه را جشن می گیرد. شاه چارلز سوم که به دلیل نوع ناشناخته سرطان نیز تحت معالجه است، ریاست مراسم را بر عهده خواهد داشت و نیروهایی با لباس کامل با پرچم تشریفاتی یا «رنگ» خود از کنار پادشاه رژه می روند.

انتظار می‌رود کیت با کالسکه‌ای با اسب به همراه فرزندان این زوج – شاهزاده جورج 10 ساله، پرنسس شارلوت 9 ساله و شاهزاده لوئیس 6 ساله – از کاخ باکینگهام حرکت کند و سپس مراسم را از ساختمانی در کنار محل رژه تماشا کند. او همچنین ممکن است در بالکن کاخ باکینگهام در کنار دیگر اعضای سلطنتی ظاهری سنتی داشته باشد.

اعلامیه کیت در ماه مارس پس از حدس و گمان هایی در رسانه های اجتماعی در مورد سلامتی و عدم حضور او در انظار عمومی منتشر شد. او جزییات کمی در مورد بیماری خود که پس از آنچه به گفته او عمل جراحی بزرگ شکم در ژانویه بود کشف شد، فاش کرده است.

کیت در یک پیام ویدئویی در ماه مارس گفت که این تشخیص “یک شوک بزرگ بود و من و ویلیام هر کاری که می توانستیم برای پردازش و مدیریت خصوصی به نفع خانواده جوانمان انجام دادیم.”

در روز جمعه، کیت از مردم تشکر کرد و گفت که “از همه پیام های محبت آمیز حمایت و تشویق غرق شده است.”

من یاد می‌گیرم که صبور باشم، مخصوصاً در مواقع عدم اطمینان. او گفت: “من هر روز را همانطور که می آید می گذرانم، به بدنم گوش می دهم و به خودم زمان لازم را برای بهبودی می دهم.” “از شما برای درک مداوم شما و از همه کسانی که اینقدر شجاعانه داستان های خود را با من به اشتراک گذاشته اند، سپاسگزارم.”

چارلز 75 ساله در ماه فوریه اعلام کرد که مبتلا به سرطان است و به تازگی به وظایف عمومی خود بازگشته است. این هفته او در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد روز D، تهاجم به اروپای اشغال شده توسط نازی ها در 6 ژوئن 1944 شرکت کرد.

انتظار می‌رود چارلز با کالسکه به همراه ملکه کامیلا به مراسم روز شنبه سفر کند و انتظار می‌رود که مراسم را به جای سوار شدن بر اسب مانند سال گذشته، روی یک سکو دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید