مرد، زن در شرایط وخیم پس از برق گرفتگی در جکوزی در تفرجگاه مکزیک


مقامات محلی مکزیک اعلام کردند که مردی در تگزاس بر اثر برق گرفتگی در یک جکوزی در یک استراحتگاه مکزیک جان خود را از دست داده و همسرش در وضعیت وخیمی قرار دارد.

بر اساس بیانیه ترجمه شده فیس بوک، خورخه “N” 43 ساله روز سه شنبه جان خود را از دست داد و لیزث “N” در نتیجه “تخلیه احتمالی الکتریکی در حالی که هر دو در جکوزی بودند” در آپارتمان شخصی خود در پورتو پیاسکو، سونورا مجروح شدند. دفتر دادستان کل ایالت سونورا (FGJES). این استراحتگاه حدود 200 مایلی از مرز شمال غربی مکزیک با آریزونا فاصله دارد.

TMZ با استناد به FGJES، این زوج را زوج متاهل خورخه گیلن و لیزت زامبرانو معرفی کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی دادستان کل سونورا، لیزت در شرایط بحرانی به بیمارستانی در ایالات متحده منتقل شد، KTSM وابسته به NBC گزارش داد. دفتر دادستان کل گفت که او بر اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شده است.

به گزارش KTSM، این حادثه درست بعد از ساعت 8 بعد از ظهر سه شنبه در استراحتگاه دریایی Sonoran رخ داد.

دفتر دادستان کل همچنین گفته است که شاهدی که این زوج را می شناسد، گفته است که آنها را در جکوزی دیده و درخواست کمک کرده است.

کمپین GoFundMe برای خانواده این زوج راه اندازی شده است و در زمان انتشار بیش از 44000 دلار از هدف 50000 دلاری آنها جمع آوری شده است.

در توضیح جمع آوری کمک مالی آمده است: «بهترین دوستان ما در یک تصادف وحشتناک بودند. خورخه قلب طلایی داشت و همیشه در کنار خانواده و دوستان بود. عشقی که آنها به اشتراک گذاشتند ابدی بود. ما از شما کمک می خواهیم تا او را به خانه بیاورید و در هزینه های درمانی او کمک کنید.»

استراحتگاه دریایی سونوران به درخواست دیلی نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید