“شما فقط برای کسب و کار خود هزینه می کنید”: ساکنان علیه لاستیک فروشی که پرچم نازی ها را برافراشته می کنند



بایرون دونالدز نماینده جمهوریخواه فلوریدا به همراه جوی رید در MSNBC ظاهر شد تا از اظهارات اخیر خود در تجمع سیاهپوستان آمریکایی برای ترامپ دفاع کند که «در طول قوانین جیم کرو، خانواده سیاه پوستان کنار هم بودند» و رئیس جمهور سابق لیندون جانسون و برنامه های اجتماعی این خانواده را نابود کردند. ارزش های.

اوضاع برای او خوب پیش نمی رفت.

چیزهایی که در مورد جیم کرو به میان می‌آید و حرف‌های من را می‌پیچاند تا بگویم که من نوستالژیک هستم یا اینکه جیم کرو برای سیاه‌پوستان خوب بود، همه اینها یک چرخش سیاسی است. این یک دروغ است. “این گاز سوز است و واقعاً مایه تاسف است.”

همچنین بخوانید: “این کول اید است”: جمهوری خواهان صبح پس از صدور حکم مجرمیت، حملات خود به ترامپ را سه برابر کردند.

رید گفت: «چالش اینجاست، نماینده کنگره. “تو شروع کردی به صحبت در مورد خانواده‌ات، در مورد مادرت، در مورد تربیتت. و بعد، به طور غیرمستقیم، به جیم کرو اشاره کردی. در واقع، برای تأکید بر آن، سه بار به جیم کرو اشاره کردی. این رسانه‌ها یا آنها دموکرات‌ها یا دمکرات‌ها نبودند. چه کسی به جیم کرو اشاره کرد، پس چرا به طور خاص از جیم کرو استفاده نکردی؟

دونالدز اعتراف کرد: “من انجام دادم.” ما با سیاهپوستان فیلادلفیا صحبت می‌کردیم، فقط صحبت می‌کردیم. اما اگر جدول زمانی آمریکا را قبل از انجمن بزرگ و زمان لیندون جانسون در نظر بگیرید، متأسفانه دوران جیم کرو در آمریکا بود. در آن زمان “ازدواج سیاه‌پوستان” نرخ ازدواج در آمریکا به طور قابل توجهی بالاتر از هر زمان دیگری در تاریخ آمریکا است.

پس از مدتی رفت و برگشت، دونالدز تکرار کرد: «می‌خواهم روشن کنم که وقتی مردم در دوره جیم کرو می‌گویند که من فکر می‌کنم جیم کرو عالی است، این یک دروغ است. این گازکشی است. من هرگز چنین چیزی نمی گویم، و به همین دلیل است که دوران جیم کرو…”

رید مداخله کرد: «تو آن را مطرح کردی. “شما آن را مطرح کردید. شما هستید که آن را مطرح کردید. بیایید یک سوال دیگر بپرسیم… نرخ فقر در دوران جیم کرو 55.1 درصد بود. بیش از نیمی از خانواده ها فقیر بودند. آنها همچنین در زمان جیم کرو گفتند.” قوانین، نه تنها سیاه پوستان محافظه کارتر بودند، بلکه سیاه پوستان همیشه محافظه کار بودند، بلکه در طول قوانین جیم کرو، سیاه پوستان اصلاً اجازه رأی دادن نداشتند.

دونالدز گفت: «اول از همه، مناطقی در ایالات متحده وجود داشت که سیاه پوستان در آن رأی دادند.

رید گفت: “آخرین سوال، و بعد من شما را رها می کنم. یک سوال دیگر.” “آیا خانواده شما ممکن است در طول قوانین جیم کرو وجود داشته باشد؟ شما در یک ازدواج بین نژادی هستید. همسر شما یک فعال محافظه کار سفیدپوست است. آیا حتی ممکن است خانواده شما در طول قوانین جیم کرو وجود داشته باشد؟”

دونالدز گفت: “نه، نمی تواند، و همه ما این را می دانیم.” “به همین دلیل است که من خوشحالم که امروز در آمریکا زندگی می کنم، برخلاف آمریکای آن زمان. اما وقتی هیچ پدری در خانواده ها وجود ندارد، نمی توانیم واقعیت را نادیده بگیریم. این برای سیاه پوستان ما امروز و برای همه مردم امروز مهم است. همانطور که ما به سمت آمریکای بهتر حرکت می کنیم.”

ویدئوی زیر یا در لینک را تماشا کنید.

جوی رید با بایرون دونالدز به خاطر نظراتی که دوران جیم کرو را ستایش می کند، مقابله می کندwww.youtube.com



دیدگاهتان را بنویسید